- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Honor i Krew
Brak ocen
- Producent: Portal
- Waga: 0.45 kg
- Ean:9788360525340
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Stwórz samuraja. Wybierz swojego Daimio. Opisz swój klan. Opowiedz o swojej prowincji. I rozpocznij fascynującą przygodę w grze Honor i krew. Przed tobą krwawe pojedynki oraz śmiertelnie niebezpieczne starcia w bitwach.
Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).
Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.
Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.
Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.
Po dziesięciu latach John Wick powraca do świata samurajów. 170 stron wspaniałej przygody w znakomitym tłumaczeniu Macieja Sabata. Nie można tego przegapić.
Podstawowe informacje
Używane kości: k6
Liczba stron: 170
Rodzaj oprawy: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: John Wick
Wydanie: polskie
Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).
Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.
Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.
Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.
Po dziesięciu latach John Wick powraca do świata samurajów. 170 stron wspaniałej przygody w znakomitym tłumaczeniu Macieja Sabata. Nie można tego przegapić.
Podstawowe informacje
Używane kości: k6
Liczba stron: 170
Rodzaj oprawy: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: John Wick
Wydanie: polskie
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563