- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Afterbomb Madness (miękka okładka)
Brak ocen
- Producent: Pozostali producenci
- Waga: 0.35 kg
- Ean:
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Amerykański sen na opak. Istny koszmar. Ziszczenie wszystkich lęków lat 50-tych XX wieku. Oto co spotkało USA, gdy sojusz obcych i komunistów zainicjował totalny konflikt atomowy, a potem rozpoczął inwazję. Jednak zagłada jest jak ciągnąca się latami, nieuleczalna gangrena. Stany Zjednoczone przypominają tkankę, która rozpaczliwie walczy o przetrwanie, ale nieubłaganie przegrywa z postępującą martwicą. Zmagania te trwają już blisko 150 lat, jakkolwiek wciąż jeszcze istnieją ogniska oporu, odpierające ataki Skalanych ciemną materią komunistów i walczących o przestrzeń życiową istot z innego wymiaru. Gehenna ciągnie się bez końca. A tobie przyszło żyć właśnie teraz – gdy Ziemia przypomina jądrowy poligon, flora i fauna zdają się być dekoracją horroru, a ludzkość cofnęła się do czasów plemiennych. Czy jesteś w stanie to znieść? Czy zdołasz wpłynąć na los USA? Przekonajmy się…
Afterbomb Madness to postapokaliptyczna, groteskowa gra fabularna, w której gracze wcielają się w Amerykanów, żyjących w czasie III Wojny Światowej. Nadrzędnym celem rozgrywki jest przetrwanie w potwornych realiach zrujnowanego świata. Jednak aby móc tego dokonać, gracze – ambitni śmiałkowie silnie zdeterminowani by działać – będą musieli szukać sprzymierzeńców, wspierać różne społeczności i organizacje. Pasywność jest jak upiorna równia pochyła – prowadzi w prostej linii do fatalnego upadku, odczłowieczenia i ponurej akceptacji eutanazji, jaką aplikują Ameryce obcy i komuniści. Chwyć więc kostuchy w garść i rozpocznij rozgrywkę, by zwyciężać!
OD AUTORÓW:
Każda gra przynajmniej trochę udaje rzeczywistość. Wszystkie systemy robią to na własny sposób. AFTERBOMB MADNESS w ramach konwencji groteski, ostentacyjnie zgrywa się ze świata przedstawianego, ale i tego, w którym żyjemy, aby dostarczyć graczom rozrywki z charakterystycznym sznytem. Wszystkie elementy podręcznika zostały podporządkowane tej idei. Uważamy, że groteska to coś w rodzaju gabinetu osobliwości. Trzymasz w rękach jakby bilet wstępu. Czy skorzystasz i będziesz się dobrze bawił – zależy tylko do ciebie. Kluczem jest odpowiednie nastawienie: bez zadęcia, z zaciekawieniem jak podczas podróży, w którą rusza się z zamiarem poznania czegoś innego, a nie po to, by podbijać i za wszelką cenę wywieszać własną flagę.
Projektant: Rafał Olszak, Filip Nowicki, Marek Kukla
Ilustrator: Piotr Foksowicz
Wydanie: polskie
Afterbomb Madness to postapokaliptyczna, groteskowa gra fabularna, w której gracze wcielają się w Amerykanów, żyjących w czasie III Wojny Światowej. Nadrzędnym celem rozgrywki jest przetrwanie w potwornych realiach zrujnowanego świata. Jednak aby móc tego dokonać, gracze – ambitni śmiałkowie silnie zdeterminowani by działać – będą musieli szukać sprzymierzeńców, wspierać różne społeczności i organizacje. Pasywność jest jak upiorna równia pochyła – prowadzi w prostej linii do fatalnego upadku, odczłowieczenia i ponurej akceptacji eutanazji, jaką aplikują Ameryce obcy i komuniści. Chwyć więc kostuchy w garść i rozpocznij rozgrywkę, by zwyciężać!
OD AUTORÓW:
Każda gra przynajmniej trochę udaje rzeczywistość. Wszystkie systemy robią to na własny sposób. AFTERBOMB MADNESS w ramach konwencji groteski, ostentacyjnie zgrywa się ze świata przedstawianego, ale i tego, w którym żyjemy, aby dostarczyć graczom rozrywki z charakterystycznym sznytem. Wszystkie elementy podręcznika zostały podporządkowane tej idei. Uważamy, że groteska to coś w rodzaju gabinetu osobliwości. Trzymasz w rękach jakby bilet wstępu. Czy skorzystasz i będziesz się dobrze bawił – zależy tylko do ciebie. Kluczem jest odpowiednie nastawienie: bez zadęcia, z zaciekawieniem jak podczas podróży, w którą rusza się z zamiarem poznania czegoś innego, a nie po to, by podbijać i za wszelką cenę wywieszać własną flagę.
Projektant: Rafał Olszak, Filip Nowicki, Marek Kukla
Ilustrator: Piotr Foksowicz
Wydanie: polskie
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563