- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Madeira
Brak ocen
- Producent: Hobbity
- Waga: 1.5 kg
- Ean:4260316380036
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Madera (port. Madeira - drewno) to wyspa, która charakteryzowała się gęstymi lasami, porastającymi dzikie, żyzne tereny. Bogactwo naturalne i strategiczne położenie na Oceanie Atlantyckim uczyniło z tej wyspy jedno z najważniejszych portugalskich odkryć. Madera stała się swoistym "laboratorium" dla rodzącego się Portugalskiego Imperium Kolonialnego.
Plantacje pszenicy były pierwszym źródłem utrzymania na wyspie. Potem, kiedy D. Henrique zaczął zarządzać ekonomią Imperium, cukier stał się głównym towarem eksportowym Madery. Kiedy na rynku pojawił się konkurencyjny cukier z Afryki i Brazylii, dokonano płodozmianu i wino stało się najbardziej rozpoznawalnym i dochodowym towarem z Madery.
Gracze starają się dostosować do zmian, starając się znaleźć najlepsze pola uprawne i jednocześnie pozyskiwać cenne drewno, potrzebne do wznoszenia nowych budynków w mieście i budowy okrętów. Statki są niezbędne do prowadzenia handlu zagranicznego oraz tworzenia nowych ekspedycji, w celu odkrycia nowych terenów.
Portugalska Korona ma swoją wizję rozwoju wyspy i żądania co do planowanych ekspedycji, urbanizacji, otwierania szlaków handlowych i kontroli gildii na wyspie. Trzy razy podczas gry, gracze zyskują prestiż, wypełniając konkretne żądania Korony. Dwa razy w grze Korona nakazuje zmiany w rolnictwie, wynikające ze zmian w produkcji światowej.
Gracze muszą ostrożnie wybierać moment realizacji swoich celów. Jeśli zrobią to zbyt wcześnie, nie zyskają dużo prestiżu, a jeśli będą zwlekać, ktoś inny może ich ubiec.
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 60 - 150 min.
Edycja: europejska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 295x295x75 mm
Plantacje pszenicy były pierwszym źródłem utrzymania na wyspie. Potem, kiedy D. Henrique zaczął zarządzać ekonomią Imperium, cukier stał się głównym towarem eksportowym Madery. Kiedy na rynku pojawił się konkurencyjny cukier z Afryki i Brazylii, dokonano płodozmianu i wino stało się najbardziej rozpoznawalnym i dochodowym towarem z Madery.
Gracze starają się dostosować do zmian, starając się znaleźć najlepsze pola uprawne i jednocześnie pozyskiwać cenne drewno, potrzebne do wznoszenia nowych budynków w mieście i budowy okrętów. Statki są niezbędne do prowadzenia handlu zagranicznego oraz tworzenia nowych ekspedycji, w celu odkrycia nowych terenów.
Portugalska Korona ma swoją wizję rozwoju wyspy i żądania co do planowanych ekspedycji, urbanizacji, otwierania szlaków handlowych i kontroli gildii na wyspie. Trzy razy podczas gry, gracze zyskują prestiż, wypełniając konkretne żądania Korony. Dwa razy w grze Korona nakazuje zmiany w rolnictwie, wynikające ze zmian w produkcji światowej.
Gracze muszą ostrożnie wybierać moment realizacji swoich celów. Jeśli zrobią to zbyt wcześnie, nie zyskają dużo prestiżu, a jeśli będą zwlekać, ktoś inny może ich ubiec.
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 60 - 150 min.
Edycja: europejska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 295x295x75 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
- plansza do gry
- 2 plansze gildii do złożenia
- 12 kości gildii
- 3 kości piratów
- 3 neutralnych mieszkańców
- 48 robotników
- 24 okręty
- 12 dysków toru
- 12 kwadratowych znaczników
- 4 postacie
- 2 karty streszczenia rundy
- 20 żądań Korony
- 4 początkowe żądania Korony
- 72 produkty
- 40 drewien
- 24 chleby
- 12 przysług gildii
- 8 nagród królewskich
- 40 piratów
- 40 reali
- 1 arkusz pomocy
- instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563