- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Szmal
Brak ocen
- Producent: Rebel
- Waga: 0.9 kg
- Ean:5901549927573
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ‒ zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna ‒ aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji ‒ wszystko jest dozwolone!
„Szmal” to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów.
Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal!
Dlaczego musisz w to zagrać?
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Donald X. Vaccarino
Ilustrator: Patrick Rennwanz, Claus Stephan
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
„Szmal” to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów.
Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal!
Dlaczego musisz w to zagrać?
- Gra ma KLIMAT.
- Musisz wybrać jaką formę Twój gang przybierze. Czy będą to Gangsterzy ze spluwami, których boi się każdy rozsądny człowiek w tym mieście, czy też legalny biznes prowadzony w białych rękawiczkach (na przykład ubezpieczenia), czy też postawisz na nieruchomości - nie ma to znaczenia. Zwyciężyć można na wiele sposobów, ale każdy ma swoje słabe strony. Uważaj!
- Przejrzysty projekt kart pozwala szybko orientować się w dostępnych możliwościach i tym samym znacząco usprawnia podejmowanie decyzji.
- Czy pisaliśmy już o KLIMACIE?
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Donald X. Vaccarino
Ilustrator: Patrick Rennwanz, Claus Stephan
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 80 kart – 30 kart Akcji, 25 kart Gangsterów, 25 kart Własności
- Kasa ($)
- 54 znaczniki rozwoju
- instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563