- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
RYCERSTWO/PIRACKI SKARB
Brak ocen
- Producent: Trefl
- Waga: 0.7 kg
- Ean:5900511002676
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
PIRACKI SKARB
Jak opowiada stara, przekazywana z dziada pradziada, legenda, jest gdzieś na świecie tajemnicza wyspa. Leży ona pośrodku groźnego, pełnego niebezpieczeństw oceanu. Tajemnicą tej wyspy jest wielki skarb piratów. Został on ukryty wśród skał i jaskiń przez bractwo jednookiego Johna. Nikt dotąd nie odkrył tajemniczego skarbu, choć próbowali tego dokonać najdzielniejsi ludzie morza. Dzięki zdobytej przez nas mapie, dzisiaj Ty możesz spróbować swych sił i zmierzyć się z żywiołem morskimi tajemnicą pirackiego skarbu. Gracze na zmianę rzucają kostką i przesuwają pionki o ilość pól zgodną z wyrzuconą liczbą oczek. Rozpoczyna grę ten z graczy, który w pierwszej kolejce rzutów wyrzuci na kości największą liczbę oczek. Gracz, któremu wypadnie stanąć na polu zajętym przez innego gracza, musi wrócić na poprzednio zajmowane miejsce. Gdy pionek stanie na polu „premii” lub „kary”, gracz wykonuje zadanie przypisane danemu polu. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do kufra ze skarbem.
RYCERSTWO
Działo się to dawno, dawno temu, gdy na ziemi żyły jeszcze smoki i potwory, a czarowników było bez liku. W krainie lasów zielonych, gór strzelistych, głębokich jezior i bystrych rzek królowała piękna jak zorza, dobra i mądra księżniczka. Była sierotą i mieszkała sama w olbrzymim zamku. Ponieważ nudziła się trochę, często wychodziła na szczyt zamkowej wieży i spoglądając w dal wypatrywała, czy nie nadjeżdżają goście. Pewnego ponurego, zimowego dnia zauważył ją na wieży groźny latający smok. Obniżył lot, pochwycił księżniczkę smoczymi pazurami i zaniósł do swojej groty. Zrozpaczeni poddani rozesłali wici na cztery strony świata z wezwaniem do wszystkich rycerzy, by ratowali nieszczęsną dziewczynę. Odpowiedziało tylko czterech. Każdy z nich chce zdobyć wysoką nagrodę i rękę uratowanej księżniczki. W tym celu muszą przebyć ciężką i pełną niebezpieczeństw drogę.
Liczba graczy: 2 - 4Jak opowiada stara, przekazywana z dziada pradziada, legenda, jest gdzieś na świecie tajemnicza wyspa. Leży ona pośrodku groźnego, pełnego niebezpieczeństw oceanu. Tajemnicą tej wyspy jest wielki skarb piratów. Został on ukryty wśród skał i jaskiń przez bractwo jednookiego Johna. Nikt dotąd nie odkrył tajemniczego skarbu, choć próbowali tego dokonać najdzielniejsi ludzie morza. Dzięki zdobytej przez nas mapie, dzisiaj Ty możesz spróbować swych sił i zmierzyć się z żywiołem morskimi tajemnicą pirackiego skarbu. Gracze na zmianę rzucają kostką i przesuwają pionki o ilość pól zgodną z wyrzuconą liczbą oczek. Rozpoczyna grę ten z graczy, który w pierwszej kolejce rzutów wyrzuci na kości największą liczbę oczek. Gracz, któremu wypadnie stanąć na polu zajętym przez innego gracza, musi wrócić na poprzednio zajmowane miejsce. Gdy pionek stanie na polu „premii” lub „kary”, gracz wykonuje zadanie przypisane danemu polu. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do kufra ze skarbem.
RYCERSTWO
Działo się to dawno, dawno temu, gdy na ziemi żyły jeszcze smoki i potwory, a czarowników było bez liku. W krainie lasów zielonych, gór strzelistych, głębokich jezior i bystrych rzek królowała piękna jak zorza, dobra i mądra księżniczka. Była sierotą i mieszkała sama w olbrzymim zamku. Ponieważ nudziła się trochę, często wychodziła na szczyt zamkowej wieży i spoglądając w dal wypatrywała, czy nie nadjeżdżają goście. Pewnego ponurego, zimowego dnia zauważył ją na wieży groźny latający smok. Obniżył lot, pochwycił księżniczkę smoczymi pazurami i zaniósł do swojej groty. Zrozpaczeni poddani rozesłali wici na cztery strony świata z wezwaniem do wszystkich rycerzy, by ratowali nieszczęsną dziewczynę. Odpowiedziało tylko czterech. Każdy z nich chce zdobyć wysoką nagrodę i rękę uratowanej księżniczki. W tym celu muszą przebyć ciężką i pełną niebezpieczeństw drogę.
Wiek graczy: od 5 lat
Czas gry: 30 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
PUDEŁKO ZAWIERA:
- plansza do gry
- 8 plastikowych podstawek do pionków
- 8 wyciętych z tektury pionków
- kostka do gry
- instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563