- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata
Brak ocen
- Producent: Pozostali producenci
- Waga: 0.8 kg
- Ean:
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Dwory Końca Świata to gra osadzona w postapokaliptycznym renesansowym świecie Dziedzictwa Imperium. Poświęcona jest polityce, władzy i szlachcie. Potężne Rody walczą o kontrolę nad ziemią, surowcami i ludźmi. Ostateczną nagrodą jest diadem Imperatora i rządy nad całym rozległym państwem ludzi. Do tego trzeba jednak obalić rządzącą dynastię i zdobyć starożytne miasto Kaplas, pradawną stolicę i siedzibę Arcykapłana Kultu Pięciu Bogów. Tylko on może namaścić nowego władcę Imperium.
Gra o to wszystko toczy się na pełnych intryg i występku dworach, w zaułkach renesansowych miast, w posiadłościach szlachty, ozdobionych dziełami sztuki doby Odrodzenia. Wszystko może być w niej bronią: ludzie, pieniądze i magia są narzędziami w rękach ambitnych. Chociaż mistrzowie pojedynku, uczeni alchemicy i adepci wiedzy tajemnej pewni są swoich przewag w tym wyścigu, nie tylko oni decydują o przyszłości Imperium. W tym świecie słowo jest silniejsze od miecza, równając się mocą tylko ze sztyletem i trucizną. Uwodzicielki, dramatopisarze, truciciele i artystki potrafią doprowadzić do upadku najsprawniejszego wojownika i najpotężniejszego maga.
Odzwiedzicie Dwory Końca Świata, wcielając się w ludzi zdolnych i ambitnych: artystów i szermierzy, dwórki i uczonych, czarodziejki i zabójców. Wasze decyzje będą miały wpływ na to, jak potoczy się historia poszczególnych krain i całego Imperium. Stworzycie postacie osób wyjątkowych, ale nie nieśmiertelnych. W każdym zaułku możecie trafić na siepaczy wroga. W każdym posiłku kryć się może trucizna. Każda audiencja może ściągnąć na Was gniew księcia, który pośle dworaka wprost na szafot. Stąpacie po cienkim lodzie. Możecie jednak zyskać tak wiele
Liczba stron: 260
Rodzaj oprawy: miękka
Projektant: Jakub Zapała
Ilustrator: Konrad Winniewski
Wydanie: polskie
Gra o to wszystko toczy się na pełnych intryg i występku dworach, w zaułkach renesansowych miast, w posiadłościach szlachty, ozdobionych dziełami sztuki doby Odrodzenia. Wszystko może być w niej bronią: ludzie, pieniądze i magia są narzędziami w rękach ambitnych. Chociaż mistrzowie pojedynku, uczeni alchemicy i adepci wiedzy tajemnej pewni są swoich przewag w tym wyścigu, nie tylko oni decydują o przyszłości Imperium. W tym świecie słowo jest silniejsze od miecza, równając się mocą tylko ze sztyletem i trucizną. Uwodzicielki, dramatopisarze, truciciele i artystki potrafią doprowadzić do upadku najsprawniejszego wojownika i najpotężniejszego maga.
Odzwiedzicie Dwory Końca Świata, wcielając się w ludzi zdolnych i ambitnych: artystów i szermierzy, dwórki i uczonych, czarodziejki i zabójców. Wasze decyzje będą miały wpływ na to, jak potoczy się historia poszczególnych krain i całego Imperium. Stworzycie postacie osób wyjątkowych, ale nie nieśmiertelnych. W każdym zaułku możecie trafić na siepaczy wroga. W każdym posiłku kryć się może trucizna. Każda audiencja może ściągnąć na Was gniew księcia, który pośle dworaka wprost na szafot. Stąpacie po cienkim lodzie. Możecie jednak zyskać tak wiele
Liczba stron: 260
Rodzaj oprawy: miękka
Projektant: Jakub Zapała
Ilustrator: Konrad Winniewski
Wydanie: polskie
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563