- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Kroko-loko
- Producent: Rebel
- Waga: 0.3 kg
- Ean:3760052142451
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 15 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Roberto Fraga
Ilustrator: Aurore Damant, Sofi
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka:
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
- 4 karty hipopotamów
- 10 kart kryteriów
- instrukcja
Kiedy przypomnę sobie szkolne czasy zawsze mam przed oczami wzajemne wskazywanie palcami winnego... Nauczycielka przychodziła do klasy, widziała coś zniszczonego, a zawsze pytała ze złością i czujnym spojrzeniem: Kto to zrobił?! Wszyscy z minami niewiniątek wskazywali na kogoś innego i za nic nie można było dojść z tym do ładu. Podobną sytuację mamy w grze Kroko-loko, gdyż zadaniem graczy jest znalezienie winnego dzięki uzyskanym z komputera informacjom o przestępcy.
Rozkładamy karty tak, że tworzą kwadrat (6x6), następnie jedna z osób (lub każdy po kolei, to zależy od ilości graczy) ustala, kogo będziemy szukać. Robi to za pomocą specjalnych kart z informacjami o poszukiwanym. Sprawdzamy, czy będziemy szukać krokodyla czy Pani Krokodyl, grubego, czy chudego, niebieskiego czy zielonego, w okularach czy bez itp.
Zadaniem graczy jest jednak nie tylko znalezienie zwierzęcia o wylosowanych kryteriach, ale również ustalenie, kto jest winny... Wszystko zależy od tego, kto na kogo wskazuje. Trzeba zatem być spostrzegawczym i uważnym oraz zapamiętać reguły gry (pozwalające ustalić, kto zawinił). Wszyscy grają równocześnie i wygrywa ten, który jako pierwszy zbierze trzech przestępców.
Wydawnictwo Rebel znów postarało się o solidne, wytrzymałe i estetyczne opakowanie z metalu. Gra jest niewielka, więc można ją bez problemu zabrać ze sobą w podróż. Świetnie sprawdzi się również na imprezach. Sama grałam w nią z moimi dorosłymi znajomymi i bawiliśmy się naprawdę świetnie.
Gra ćwiczy dziecięcą spostrzegawczość, szybkość myślenia, pamięć, wyobraźnię i koordynację słuchowo - wzrokową, ale przede wszystkim gwarantuje wspaniałą, rodzinną zabawę! Gra jest zatem świetnym prezentem gwiazdkowym dla dzieci od 5 roku życia.
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563