- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
NIQczemni. Szaleni naukowcy
Brak ocen
- Producent: FoxGames
- Waga: 0.9 kg
- Ean:5907078169606
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Panuje powszechna opinia, iż osoby z IQ powyżej 180 wydają się być niezrównoważone psychicznie. Hahahahaha! Co za bzdura! Ci, którzy tak twierdzą, to żałośni i zazdrośni głupcy! Nie mają bladego pojęcia, co to znaczy być genialnym naukowcem; posiadać własne, tajne laboratorium i codziennie budzić się o poranku z wizją przejęcia kontroli nad światem.
Poza tym nie rozumieją, że życie staje się ciekawe dopiero wtedy, gdy od czasu do czasu można opracować jakiś nowy, nikczemny wynalazek. Przejdźmy jednak do meritum: nie jesteśmy sami. Gdzieś tam są inni szaleni naukowcy, którzy też pragną zdobyć władzę nad światem. A twoim najważniejszym celem jest pokrzyżowanie ich planów. Czy czujesz się zatem na siłach, aby wziąć udział w najbardziej nIQczemnej i destrukcyjnej grze w historii ludzkości?
Jesteś geniuszem próbującym podporządkować sobie świat
za pomocą niesamowitych wynalazków.
Ich konstruowanie wymaga badań, ciężkiej pracy oraz... szpiegostwa.
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek graczy: od 10 lat
Czas gry: 30 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 260x260x60 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
Poza tym nie rozumieją, że życie staje się ciekawe dopiero wtedy, gdy od czasu do czasu można opracować jakiś nowy, nikczemny wynalazek. Przejdźmy jednak do meritum: nie jesteśmy sami. Gdzieś tam są inni szaleni naukowcy, którzy też pragną zdobyć władzę nad światem. A twoim najważniejszym celem jest pokrzyżowanie ich planów. Czy czujesz się zatem na siłach, aby wziąć udział w najbardziej nIQczemnej i destrukcyjnej grze w historii ludzkości?
Jesteś geniuszem próbującym podporządkować sobie świat
za pomocą niesamowitych wynalazków.
Ich konstruowanie wymaga badań, ciężkiej pracy oraz... szpiegostwa.
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek graczy: od 10 lat
Czas gry: 30 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 260x260x60 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
- plansza do gry
- 30 figurek szpiegów
- 64 karty wynalazków
- 36 kart konwersji
- 24 karty akcji
- 90 żetonów monet
- instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563