- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Komisarz Wiktor: Sprawa Zaginionego Obrazu
Brak ocen
Muzeum było tego dnia zamknięte, by nie zacierać śladów. Drepcząc w te i we w te po czerwonym dywanie, zrozpaczony kustosz rwał sobie włosy z głowy i jęczał cicho za każdym razem, gdy zerkał na puste miejsce po obrazie. Strażnicy stali pod ścianą i wpatrywali się w czubki własnych butów. Niestety śledczy nie mieli dla nich dobrych wiadomości. Sprawca był prawdziwym profesjonalistą - nie pozostawił niczego, co mogłoby do niego doprowadzić. Jedynie dziwne plotki o mężczyźnie przechadzającym się ulicami miasteczka z prostokątnym pakunkiem pod pachą... Komisarz Wiktor ma przed sobą trudną sprawę i potrzebuje pomocy od 2 do 4 graczy, którzy podejmą wyzwanie zasiadając do tej dedukcyjnej gry. Gracze wcielą się w śledczych, którzy za pomocą kafelków z podobiznami podejrzanych będą szukać złodzieja. Zwycięzcą zostanie ten, komu uda się przyporządkować jak najwięcej cech z posiadanych rysopisów do sprawcy kradzieży. Nie będzie to łatwe, gdyż gracz próbując dowieść winy swojego podejrzanego będzie innym to zadanie utrudniał. Oczekiwana dedukcja i logiczne myślenie! Komisarz Wiktor: Sprawa Zaginionego Obrazu daje możliwość zabawy jednocześnie dla starszych, jak i młodszych graczy. Gra uczy logicznego myślenia i wspiera kreatywność. Ze względu na kompaktowość elementów polecamy Komisarza Wiktora na wszelkie wyjazdy i wyprawy. Komponenty gry można z łatwością przełożyć do woreczka i wygodnie transportować. W pudełku znajdziecie także mini-grę „Tożsamość”, w której dwóch śledczych może zmierzyć się ze sobą w rozwiązywaniu zagadek na miarę znanego sprzed lat hitu Mastermind!
Wiek od:10 lat
Czas gry: 30min
Ilość graczy: 2-4
Wiek od:10 lat
Czas gry: 30min
Ilość graczy: 2-4
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563