- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Szkoła Magów
Brak ocen
- Producent: Granna
- Waga: 0.66 kg
- Ean:5900221003260
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Uczniowie, witajcie w szkole magów! Zbliża się wielki turniej zaklęć. Podczas magicznego pojedynku liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu. Łapcie kostki w dłoń i ruszajcie do nauki! Szkoła Magów to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej. Proste zasady Zasady gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów. Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru. Ilustracje pełne magii Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację. Premiera wersji angielskiej odbyła się podczas targów w Essen w 2017 roku. Opanuj żywioły i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!
Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 30
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 30
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563