- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Gra CIV Carta Impera Victoria
- Producent: Funiverse
- Waga: 0.5 kg
- Ean:3760269590182
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
CIV Carta Impera Victoria
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników. Tworzenie tymczasowych sojuszy może być najlepsze, aby zapobiec triumfowi innego gracza... i pamiętaj, niekiedy atak jest najlepszą obroną!
Bardziej szczegółowo gracz wygrywa, gdy osiągnie hegemonię w jednej z domen. Jeśli tak się nie stanie i nie będzie więcej kart do dobrania, gra się kończy, a gracze podliczają większości w każdej z domen, czym punktują, aby określić zwycięzcę.
CIV obejmuje sześć obszarów konkurencji (domeny): armię, religię, ekonomię, naukę, kulturę i utopię. 104 karty w grze są podzielone na trzy wieki, które reprezentują naturalną ewolucję globalnej cywilizacji na osi czasu, ale karty każdej z domen nie są podzielone równo. Na przykład, po zakończeniu drugiego wieku, jeśli jeszcze nie osiągnąłeś hegemoni w religii, czas pomyśleć o innej strategii.
Każda domena daje inną moc. Istnieją również różne rodzaje tych mocy, dwa poziomy efektów stałych i jeden efekt odrzuconej karty dla każdej domeny. Wykorzystanie kombinacji tych mocy będzie konieczne, aby być pierwszym, który osiągnie hegemonię ale użycie tych mocy jest również sposobem, aby powstrzymać innych zawodników przed zwycięstwem.
Będziesz potrzebował wszystkich swoich umiejętności dyplomatycznych, aby uzyskać pomoc od innych i zapobiec wygranej innego gracza. Dzisiejszy przyjaciel może być jutrzejszym wrogiem, więc uważaj na resztę i pomyśl, która kombinacja mocy może doprowadzić do niespodziewanego zwycięstwa! Bądź pierwszy, który z niej skorzysta!
Gra zawiera zasady gry 1 na 1, gry zespołowej 2 na 2 i gry dla 3-4 graczy.
Wiek: od 8 lat
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563