Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

RYCERSTWO/PIRACKI SKARB

Producent: Trefl
RYCERSTWO/PIRACKI SKARB
  • Dostawa: od 9,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5900511002676

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 9.99 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

12 zł

15 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

11 zł

15 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

9.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

9.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Produkt archiwalny
Opis produktu
PIRACKI SKARB
Jak opowiada stara, przekazywana z dziada pradziada, legenda, jest gdzieś na świecie tajemnicza wyspa. Leży ona pośrodku groźnego, pełnego niebezpieczeństw oceanu. Tajemnicą tej wyspy jest wielki skarb piratów. Został on ukryty wśród skał i jaskiń przez bractwo jednookiego Johna. Nikt dotąd nie odkrył tajemniczego skarbu, choć próbowali tego dokonać najdzielniejsi ludzie morza. Dzięki zdobytej przez nas mapie, dzisiaj Ty możesz spróbować swych sił i zmierzyć się z żywiołem morskimi tajemnicą pirackiego skarbu. Gracze na zmianę rzucają kostką i przesuwają pionki o ilość pól zgodną z wyrzuconą liczbą oczek. Rozpoczyna grę ten z graczy, który w pierwszej kolejce rzutów wyrzuci na kości największą liczbę oczek. Gracz, któremu wypadnie stanąć na polu zajętym przez innego gracza, musi wrócić na poprzednio zajmowane miejsce. Gdy pionek stanie na polu „premii” lub „kary”, gracz wykonuje zadanie przypisane danemu polu. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do kufra ze skarbem.

RYCERSTWO
Działo się to dawno, dawno temu, gdy na ziemi żyły jeszcze smoki i potwory, a czarowników było bez liku. W krainie lasów zielonych, gór strzelistych, głębokich jezior i bystrych rzek królowała piękna jak zorza, dobra i mądra księżniczka. Była sierotą i mieszkała sama w olbrzymim zamku. Ponieważ nudziła się trochę, często wychodziła na szczyt zamkowej wieży i spoglądając w dal wypatrywała, czy nie nadjeżdżają goście. Pewnego ponurego, zimowego dnia zauważył ją na wieży groźny latający smok. Obniżył lot, pochwycił księżniczkę smoczymi pazurami i zaniósł do swojej groty. Zrozpaczeni poddani rozesłali wici na cztery strony świata z wezwaniem do wszystkich rycerzy, by ratowali nieszczęsną dziewczynę. Odpowiedziało tylko czterech. Każdy z nich chce zdobyć wysoką nagrodę i rękę uratowanej księżniczki. W tym celu muszą przebyć ciężką i pełną niebezpieczeństw drogę.
Liczba graczy:     2 - 4
Wiek graczy:     od 5 lat
Czas gry:     30 min.
Edycja:     polska
Instrukcja:     polska

PUDEŁKO ZAWIERA:
  • plansza do gry
  • 8 plastikowych podstawek do pionków
  • 8 wyciętych z tektury pionków
  • kostka do gry
  • instrukcja

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis