- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Horror w Arkham LCG: Przerwany krąg GALAKTA
Brak ocen
- Producent: Galakta
- Waga: 0.2 kg
- Ean:5902259204992
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Na wszystko padał cień przyczajonej, pradawnej, plugawej grozy starego miasta i przeżartych pleśnią, bluźnierczych spadzistości dachu, pod którym pisał, studiował i borykał się z równaniami
H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowiedziany przez wróżbitkę straszny los dotyczy tylko ciebie, czy może całego Arkham.
W Przerwanym kręgu 14 badaczy zagłębi się w tajemnice z przeszłości Arkham, odkrywając makabryczną historię i motywy tych, którzy zamieszkują cienie. To rozszerzenie zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana
Informacje podstawowe:
Liczba graczy: 1 - 2
Czas gry: 60 - 120 min
Ograniczenie wiekowe: 14+
Producent: GALAKTA
Grupa wiekowa: 14+
Opakowanie: pudełko
H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowiedziany przez wróżbitkę straszny los dotyczy tylko ciebie, czy może całego Arkham.
W Przerwanym kręgu 14 badaczy zagłębi się w tajemnice z przeszłości Arkham, odkrywając makabryczną historię i motywy tych, którzy zamieszkują cienie. To rozszerzenie zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana
Informacje podstawowe:
Liczba graczy: 1 - 2
Czas gry: 60 - 120 min
Ograniczenie wiekowe: 14+
Producent: GALAKTA
Grupa wiekowa: 14+
Opakowanie: pudełko
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563