Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Kostka Rubika 3x3x3 PRO
53,00 zł
Kochanie, zrób mi dobrze
25,00 zł
Kalambury z tablicą
50,00 zł
Czarne historie
36,00 zł
Informacje o produkcie
Śpiące Królewny 2: Na ratunek!
Brak ocen
Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich długo i szczęśliwie. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania. Na czym to polega? Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa! Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu: Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy. Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść. Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać. Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt. Odrzucenie nadmiarowych kart. Dlaczego pokochasz tę grę? To druga część gry matematycznej stworzonej przez sześcioletnią Mirandę Evarts. Powstała z myślą o ćwiczeniu matematycznych umiejętności doskonale wpasowuje się w potrzeby najmłodszych. Rozbudowanie elementów strategicznych w stosunku do pierwszej części sprawia, że Śpiące Królewny 2: Na ratunek! stanowią naturalną kontynuację i nowe wyzwanie dla tych, którzy już opanowali proste liczenie w pamięci. Gra świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie zajeć szkolnych oraz przyjemna i angażująca zabawa dla całej rodziny.
Wiek od: 8
Min. czas gry: 20
Max. czas gry: 20
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 5
Wysokość: 22cm
Długość: 5cm
Szerokość: 16cm
Wiek od: 8
Min. czas gry: 20
Max. czas gry: 20
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 5
Wysokość: 22cm
Długość: 5cm
Szerokość: 16cm
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563