Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Kostka Rubika 3x3x3 PRO
53,00 zł
Kochanie, zrób mi dobrze
25,00 zł
Kalambury z tablicą
50,00 zł
Czarne historie
36,00 zł
Informacje o produkcie
Koncept (Concept)
Brak ocen
"Położył główny znacznik na kategorii zwierzęta. Drugi na kropli wody... hmm... Zwierzę wodne? Ryba! Tak, ale to nie wszystko, pokazuje dalej... Drewno, nożyczki, ciąć, narzędzie... Ryba Piła!"
W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.
"Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerowne. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwony kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"
Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.
"Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"
Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.
"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"
"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"
Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.
Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.
Przykłady haseł z rozgrywki:
Płyn, do jedzenia, biały - to oczywiście mleko.
Płyn, także do jedzenia, tym razem czerwony - może to być np. ketchup lub czerwone wino.
Zwierzę, które kojarzy się z wodą - pierwsze co przychodzi do głowy, to oczywiście ryba.
W Koncept możesz pokazać w łatwy sposób także bardziej skomplikowane pojęcia. Narzędzie, mechaniczne, do cięcia drewna? Piła mechaniczna.
A człowiek, związany ze sztuką, z którym nieodłącznie kojarzy się ucięte ucho? To Vincent van Gogh.
Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.
Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept!
Liczba graczy: 4 - 12 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 - 40 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Gaëtan Beaujannot, Alain Rivollet
Ilustrator: Éric Azagury, Cédric Chevalier
Wydanie: polskie
W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.
"Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerowne. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwony kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"
Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.
"Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"
Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.
"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"
"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"
Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.
Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.
Przykłady haseł z rozgrywki:
Płyn, do jedzenia, biały - to oczywiście mleko.
Płyn, także do jedzenia, tym razem czerwony - może to być np. ketchup lub czerwone wino.
Zwierzę, które kojarzy się z wodą - pierwsze co przychodzi do głowy, to oczywiście ryba.
W Koncept możesz pokazać w łatwy sposób także bardziej skomplikowane pojęcia. Narzędzie, mechaniczne, do cięcia drewna? Piła mechaniczna.
A człowiek, związany ze sztuką, z którym nieodłącznie kojarzy się ucięte ucho? To Vincent van Gogh.
Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.
Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept!
Liczba graczy: 4 - 12 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 - 40 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Gaëtan Beaujannot, Alain Rivollet
Ilustrator: Éric Azagury, Cédric Chevalier
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka:
- 1 plansza z symbolami
- 5 zestawów pionków
- 1 zielony zestaw składający się z pionka Głównej Kategorii (duży znak zapytania) i 10 kosteczek;
- 4 zestawy (niebieski, czarny, czerwony, żółty), z których każdy składa się z pionka Podkategorii (wykrzyknik) i 8 kosteczek
- 110 kart z hasłami; na każdej 9 słów/fraz o trzech poziomach trudności: łatwym, trudnym i mistrzowskim
- żetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa (podwójne są warte 2 PZ, pojedyncze 1 PZ)
- 2 pomoce gracza
- 1 miseczka
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563