- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Kostka Rubika 3x3x3 PRO
53,00 zł
Eurobusiness
46,00 zł
Kochanie, zrób mi dobrze
25,00 zł
Czarne historie
36,00 zł
Informacje o produkcie
Activity
Ocena: 10
Activity jest grą, umożliwiającą wykazanie się różnymiformami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużynyrysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
Zasady gry są bardzo proste:
- Gracz drużyny rozpoczynającej wybiera jedną z talii (3, 4 lub 5) ibierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzyz drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia je w odpowiednisposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
- Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
- Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
- Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, naktórym stoi pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tympolu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
- Wygrywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
Zasady gry są bardzo proste:
- Gracz drużyny rozpoczynającej wybiera jedną z talii (3, 4 lub 5) ibierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzyz drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia je w odpowiednisposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
- Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
- Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
- Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, naktórym stoi pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tympolu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
- Wygrywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
PUDEŁKO ZAWIERA:
- 440 kart (na każdej 6 haseł)
- 1 plansza
- 1 klepsydra
- 4 pionki
- instrukcja
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 20 - 60 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
SUPER GRA. NA KAZDA IMPREZE
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563