Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Jeszcze raz! (Noch Mal!)

Producent: Schmidt Spiele
Jeszcze raz! (Noch Mal!)
  • Dostawa: od 7,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 4001504493271

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Dostawa Wysyłka w 72h
55,00
- +
Opis produktu

"Jeszcze raz! (Noch Mal!)" to kolejna gra typu roll&write. Aktywny gracz rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie wybiera jedną kość koloru i jedną kość cyfr i odkłada przed sobą. Na swoim arkuszu skreśla odpowiednie pola. Pozostali gracze wybierają kombinacje z pozostałych czterech kości i zaznaczają odpowiednie pola na swoich arkuszach gry. Jedynymi kośćmi, których nie można wykorzystać są te, które zabrał aktywny gracz. Pola na arkuszu gry skreśla się według następujących reguł:

- na początku gry, pierwsze skreślone pole musi być w kolumnie H
- wszystkie skreślane pola muszą się ze sobą łączyć i być w tym samym kolorze
- zaznaczenia muszą sąsiadować pionowo lub poziomo z poprzednimi zaznaczeniami
- trzeba skreślić dokładnie taką liczbę pól jaką wskazuje wybrana kość cyfr
- wszystkie skreślenia wykonywane w jednej turze muszą ze sobą sąsiadować i tworzyć ciąg
- obszar jednego koloru nie musi być wypełniony w jednej turze w całości
- nie można skreślić więcej niż pięciu pól w turze
- w jednej turze nie można dzielić wartości z kości cyfr, aby wykreślić pola w kilku obszarach tego samego koloru
- znak zapytania na kości cyfr i czarny krzyżyk na kości koloru to Jokery

Gracze powinni starać się zapełniać kolumny jak najszybciej, zanim ubiegną ich przeciwnicy. Gracze, którzy jako pierwsi zapełnią daną kolumnę, otrzymają za to więcej punktów niż gracze, którzy zrobią to później. Dodatkowo gracze mogą zyskać również punkty za skreślenie wszystkich pól danego koloru. Gra kończy się kiedy jeden z graczy wykreśli wszystkie pola w dwóch kolorach, a gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. Zachęcamy jednak do kolejnej rozgrywki, gdyż tytuł gry zobowiązuje i trzeba zagrać Jeszcze raz!

Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów.

ZAWARTOŚĆ:

  • notes z arkuszami gry
  • 3 kości koloru
  • 3 kości cyfr
  • instrukcja



Autor: Inka Brand
Rok wydania: 2016
Minimalna liczba graczy: 1
Maksymalna liczba graczy: 6
Minimalny wiek graczy: 8
Maksymalny wiek graczy: 99
Minimalny czas gry (min): 20
Maksymalny czas gry (min): 20
Edycja: niemiecka
Instrukcja: polska
Wysokość (mm): 180
Szerokość (mm): 130
Głębokość (mm): 40
SKU: 109256

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis