Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
Gra Wyścig z Czasem. In-Sand-ity. Losowo umieść pięć klepsydr na Podstawkach, pozostawiając jedno miejsce wolne. Następnie po swojej stronie Stopera ustaw czas gry przyciskiem Timer. Gotowi? Naciśnij duży przycisk Stop/Start i szybko przekręć wszystkie klepsydry aby piasek zaczął się przesypywać. Następnie, używając tylko jednej ręki, szybko obracaj klepsydry jedna po drugiej tak aby piasek przez cały czas był w ruchu. Uważaj, gdy obrócisz klepsydrę musisz odłożyć ją w inne miejsce na Podstawce. Skoncentruj się i działaj szybko ... gdy piach się zatrzyma choć w jednej klepsydrze, twój przeciwnik szybko naciśnie swój przycisk Stop/Start, aby zatrzymać twój czas na Stoperze i rozpocząć swój. Wygrywa ten gracz, którego Stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu. Gra Wyścig z Czasem. In-Sand-ity. Szybka gra dla dwóch osób, polegająca na obracaniu klepsydr, aby piach w nich nieustannie płynął. Rozwija koncentrację, szybkie myślenie, koordynację ręka-oko, refleks. Stopery można ustawiać w 30-sekundowych odstępach. Gra rozpoczyna się od naciśnięcia dużego przycisku na Stoperze przez jednego gracza. W swojej kolejce gracz musi obracać klepsydry tak, aby utrzymać przepływ piasku. Jeśli choć jedna klepsydra się zatrzyma, drugi gracz naciska duży przycisk po swojej stronie i rozpoczyna się jego kolej. Twój czas określony na Stoperze płynie tylko podczas twojej kolejki. Wygrywa gracz, którego stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu. Gra zawiera 5 klepsydr, 2 podstawki na klepsydry, stoper. Gra wymaga 3 baterii AAA - nie załączone do zestawu. Dla dzieci w wieku 8 lat +.
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.