Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Gry Planszówki dla mądrej główki dla szkoły podstawowej 1-3

Gry Planszówki dla mądrej główki dla szkoły podstawowej 1-3
  • Dostawa: od 7,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 9788302189203

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Dostawa Wysyłka w 72h
50,00
- +
Opis produktu

Zestaw gier edukacyjnych:

Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.

W skład gry wchodzi:

  • dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 „Miejskie uliczki”, druga – dla uczniów kl. 2-3 „Biblioteka zagadek”), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
  • To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
  • Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
  • Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.

„Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych. 

  • Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.

Zestaw składa się z:

  • dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
  • Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. „Plac zabaw” przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej – gra pt. „Park aktywności” dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności  i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
  • 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.

„Planszówki dla mądrej główki”. Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i  umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga – dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
  • Plansza do gry dla klas 1-2 jest  poglądowym rysunkiem przedstawiającym  bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy  3 przedstawia naturalny las liściasty  wczesną wiosną. Na planszach  wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami  i pytaniami.
Typ publikacji: materiał edukacyjny

Kategoria wiekowa: 6+
Głębokość: 55.000000
Rodzaj: Zabawki
Szerokość: 235
Wysokość: 265
ISBN: 9788302189203

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis