Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
Przerażające potwory oraz widmowe byty kryją się w rezydencjach, kryptach, szkołach, klasztorach oraz opuszczony budynkach położonych w pobliżu Arkham w Massachusetts. Niektóre są miejscami zboru spiskujących cieni, podczas gdy inne czekają na nieostrożne ofiary, które będą mogły pożreć. To właśnie do badaczy należy przeszukanie tych przeklętych miejsc i odkrycie tajemnicy na temat koszmarów, które w nich zamieszkują.
Posiadłość Szaleństwa podczas każdej rozgrywki tworzy trzymającą w napięciu opowieść. Każda rozgrywka dzieje się we wcześniej przygotowanej historii, która przedstawia unikatową planszę oraz kilka możliwych jej rozwinięć. Wątki te wpływają na potwory, z którymi przyjdzie się zmierzyć badaczom, wskazówki, które będą musieli odnaleźć oraz zakończenie historii, które przyjdzie im poznać. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika tajemnic, kontrolującego potwory oraz inne diabelskie moce przedstawione w opowieści. Pozostali gracze przejmują role badaczy, poszukujących wyjaśnień i starając się przetrwać bez popadania w obłęd.
Podczas przygotowania do gry, Strażnik tajemnic w sekrecie dokonuje wyborów, które wpływają na przebieg historii oraz ostateczny cel każdej ze stron. Czy tajemniczy kult chce zabić badaczy, a może ich cel jest o wiele bardziej mroczny? Czy właściciel domu oszalał z rozpaczy za swoją zmarłą rodziną czy inne nieziemskie siły kontrolują jego umysłem? Jedynie podążając za śladami i składając w całość odnalezione wskazówki badacze mogą odkryć prawdziwe zło i zwycięsko przejść przez historię!
W zależności od odpowiedzi udzielonych przez Strażnika tajemnic, wskazówki są rozmieszczane w różnych pomieszczeniach, z których składa się plansza. Każda wskazówka jest reprezentowana przez kartę układaną zakrytą w pomieszczeniu, w którym ją można odnaleźć. Zawiera ona fabularyzowany opis, który ma poprowadzić badaczy do następnej wskazówki. Badacze muszą działać wspólnie, odszukując wskazówki i wspólnie ustalając następne posunięcie. W międzyczasie Strażnik tajemnic zawsze musi pozostać czujny, podążając za swym własnym celem. Jeżeli uda się go osiągnąć zanim badacze go odkryją i uniemożliwią jego realizację. Wtedy ciemne moce zwyciężą. Cała rozgrywka to emocjonujący wyścig pomiędzy dobrem, a złem!
Przerażające opowieści oraz wspaniałe elementy gry wciągną was w świat nieziemskiego horroru. Realistycznie ilustrowane kafelki planszy przedstawiają każdy element pomieszczeń, które przyjdzie wam przeszukać, a figurki potworów bardzo szczegółowo reprezentują niewyobrażalne zło. Elementy te (czyli 24 figurek potworów) wraz z ośmioma figurkami badaczy, ponad 300 kartami, ponad 200 żetonami i znacznikami i około 70 płytkami łamigłówek pomogą wam przenieść się do wprawiającego w obłęd świata przerażających tajemnic.
Uwaga! Do gry wymagana jest darmowa aplikacja. Aby ją pobrać, należy połączyć się za pośrednictwem urządzenia mobilnego z Apple iOS AppStore™, sklepem Google Play™ lub Amazon Appstore i wyszukać frazę Posiadłość Szaleństwa lub Mansions of Madness. Aplikacja dostępna jest również na komputery z systemem Mac lub Windows (za pośrednictwem platformy Steam).
Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 240 minut
Wydawca: Galakta
Projektant: Corey Konieczka
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.